Puspriekabių vežimas

Efektyvi, konkurencinga ir aplinką tausojanti paslauga, užtikrinanti saugų krovinių gabenimą.

 

Šiuo metu vykdome reguliarų puspriekabių vežimas geležinkeliu tarp Vilniaus ir Klaipėdos

Kasmet didėjant intermodalinių logistikos sprendimų poreikiui Europoje, bendradarbiaudami su DFDS, nuo 2021 metų balandžio 12 dienos pradėjome teikti reguliarias puspriekabių vežimo geležinkeliu paslaugas tarp Vilniaus ir Klaipėdos. Keltu iš Kylio Vokietijoje, Švedijos Karlshamno ir Fredericijos miestų Danijoje atvykę puspriekabės saugiai bei mažindami neigiamą kelių transporto poveikį aplinkai, jau kitą dieną yra pristatomi klientams. Paslauga yra pritaikyta vežti Huckepack tipų puspriekabes.

Išvykimas iš CKT 21:00 val, atvykimas į VIT 08:00 val. (kitą dieną)

Išvykimas iš VIT 23:00 val., atvykimas į CKT 10:00 val. (kitą dieną)

 

2021 metų vasarą klientams taip pat galėsime pasiūlyti puspriekabių ir konteinerių vežimus iš Kauno intermodalinio terminalo (KIT) į Beneliukso šalis ir šiaurės vakarų Vokietiją.

Terminalas

Atvykimas/Išvykimas

I

II

III

IV

V

VI

VII

KIT

Atvykimas

Ryte

 

 

Ryte

 

 

 

 

Išvykimas

 

Po pietų

 

 

Po pietų

 

 

Tilburg

Atvykimas

Ryte

 

 

 

Ryte

 

 

 

Išvykimas

Po pietų

 

 

 

Po pietų

 

 

2 kartus per savaitę iš Kauno intermodalinio terminalo (KIT) išvykstantis „LTG Cargo" traukinys viename sąstate gali gabenti 36 puspriekabes arba konteinerius, bei per 50 valandų ir 1700 km pasiekia kelionės tikslą - Beneliukso šalis arba šiaurės vakarų Vokietiją.

 

Puspriekabių pervežimo geležinkeliu nauda visuomenei ir klientams

Efektyvumas

Saugumas

Aplinkos apsauga

Didelis krovinių įkrovimas.

Išvengiama didelio skaičiaus eismo įvykių.

Mažinamas neigiamas poveikis aplinkai - 76% visos aplinkos taršos sukelia krovinių pervežimai automobilių transportu, 12 % - aviacija, 10% - vandens transportu ir tik 2% geležinkeliais.

Sunaudojamas mažesnis degalų kiekis.

Nedidelė priklausomybė nuo oro sąlygų lemia saugesnį krovinio transportavimą visais metų laikais.

Greitesnės muitinės procedūros.

Išvengiama spūsčių pasienyje.

 

Kaip vykdomi puspriekabių pervežimai geležinkeliu?

Naudojant specialią įrangą vilkikų puspriekabės užkraunamos ant traukinio platformos. Kelionės geležinkeliu pabaigoje intermodaliniuose terminaluose puspriekabės perkeliamos atgal ant vilkikų „paskutinės mylios" paslaugai išpildyti, t.y., pristatyti klientui krovinį  „iki durų".

Bandomasis puspriekabių traukinys

„LTG Cargo" su partneriais pirmą kartą geležinkeliu pervežė vilkikų puspriekabes jau 2020 metų gegužę. Gegužės 14 dieną Lazdijų rajone esančią Šeštokų geležinkelio stotį pasiekė pilotinis traukinio sąstatas su 22 automobilių puspriekabėmis – jis per dvi paras atvyko iš Duisburgo, Vokietijoje. Tai pirmas kartas istorijoje, kai Baltijos šalyse geležinkeliu buvo pervežtos puspriekabės.

Bandomąjį puspriekabių pervežimą „LTG Cargo" inicijavo kartu su partneriais – viena didžiausių krovinių gabenimo geležinkeliais įmonių Lenkijoje „PKP Cargo" ir intermodalinių pervežimų operatoriumi „CargoBeamer".

Bandomuoju puspriekabių pervežimu atgabentos aštuonių transporto ir logistikos bendrovių – „Girteka", „Vlantana", „Hoptransa", DSV, „Arcese", „Solotransa", „Nokvera" ir „Griciaus įmonė" puspriekabės.  Puspriekabės ant specialios traukinio platformos užkrautos Vokietijoje, prie sienos su Nyderlandais esančiame Kaldenkircheno intermodaliniame terminale, o Šeštokus pasiekė europine vėže „Rail Baltica". Šeštokuose jos terminale vėl grąžintos ant vilkikų pasiekti galutinį išsikrovimo taško.

Tolimesnės paslaugos vystymo perspektyvos

1435 mm geležinkelio vėžėje

1520 mm geležinkelio vėžėje

Puspriekabių pervežimai į Vakarų Europos šalis, pirmiausiai Italiją, maršrutu Šeštokai (Lietuva) – Verona (Italija).

Puspriekabių pervežimai Šiaurės Europos link - Estijos kryptimi, jau žinomu intermodalinio traukinio „Amber Train" maršrutu.

Kauno Intermodalinio Terminalo (KIT) prijungimas prie „RailBaltica" projekto.

Puspriekabių pervežimai iš Turkijos į Skandinaviją per Baltarusiją ir Ukrainą.

 

Kur link norime judėti?

 Plėsti puspriekabių pervežimus į Vakarų ir Šiaurės Europos šalis.

Kombinuojant įvairias transporto rūšis, didinti krovinių pristatymo „nuo durų iki durų į bet kurį tašką" apimtis.

 Aktyviai prisidėti prie vieno iš esminių Europos siekių - taršos mažinimo (iki 60% 2025 m.).

 

Dalyvavimas ES finansuojamame projekte COMBINE 

COMBINE (Strengthening Combined Transport in the Baltic Sea Region) pojekto tikslas – skatinti kombinuoto transporto plėtrą Baltijos jūros regione. Projektą dalinai finansuoja Baltijos jūros regiono programa BSR INTERREG V (ERPF lėšos). Projektas vyksta nuo 2019 m. sausio iki 2021 m. birželio. Projekte dalyvauja 14 partnerių iš Baltijos jūros regiono šalių. Vienas projekto partnerių, AB „LTG Cargo", projekte atsakingas už bandomojo traukinio organizavimą vežant puspriekabes geležinkeliais tarp Baltijos jūros regiono šalių.

Susisiekite su mumis!

Norėdami užsisakyti paslaugą arba sužinoti apie ją daugiau susisiekite su mūsų pardavimų komanda el. paštu [email protected] ir telefono nr. +370 5 202 1515 arba palikite užklausą dėl jus dominančios puspriekabių pervežimo geležinkeliu paslaugos čia.

2 kartus per savaitę iš Kauno intermodalinio terminalo (KIT) išvykstantis „LTG Cargo" traukinys viename sąstate gali gabenti 36 puspriekabes arba konteinerius, bei per 50 valandų ir 1700 km pasiekia kelionės tikslą - intermodalinių krovinių terminalą Tilburge, Nyderlanduose.
 

Atnaujinta 2021-06-22