Naujienlaiškių archyvas
Norėdami užsisakyti naujienlaiškį el. paštu, prisijunkite prie sistemos.
2014 m. gegužė - birželis

Naujienlaiškis
2014 m. gegužė - birželis
Prie "Viking Train" projekto prisijungė Rumunija
Sofijoje (Bulgarija) vyko Lietuvos, Baltarusijos, Ukrainos, Bulgarijos, Moldovos ir Rumunijos geležinkelių bei operatorių pasitarimas traukinio „Viking Train" klausimais. Posėdyje Rumunijos geležinkelių bendrovė CFR Marfa S.A. vienbalsiai ir lygiomis teisėmis priimta į projekto dalyvių gretas.
Susitikimo metu dalyviai patvirtino „Viking Train" plėtros veiksmų planą 2014-2015 metams, suderino naują sausumos maršrutą į Turkiją per Lietuvos, Baltarusijos, Ukrainos, Moldovos, Rumunijos, Bulgarijos teritorijas, patikslino traukinio kursavimo technologija, aptarė ir suderino kainodarą. Taip pat diskutavo dėl konteinerinių jūrinių linijų galimybių prisijungti prie šio projekto. Jau rugpjūčio – rugsėjo mėnesiais numatyti bandomojo traukinio vykimai iš Lietuvos į Turkiją ir atgal.
Rumunijos prisijungimas atvers dar daugiau galimybių tolesnei „Viking Train" plėtrai, sustiprins jo konkurencingumą bei bus strategiškai naudingas krovinių gabenimui tarp Turkijos ir Europos rinkų. Prisijungti prie „Viking Train" projekto jau svarsto ir Švedijos geležinkelių bendrovė „Greencargo", kuri galėtu tapti operatore Skandinavijos šalyse."Viking Train" tikisi tapti projekto „Mongolijos vektorius" partneriu
Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija ir Mongolijos kelių ir transporto ministerija pasirašė tarpusavio supratimo memorandumą, kuriuo siekiama stiprinti abiejų šalių bendradarbiavimą transporto ir logistikos srityse, remiant ir skatinant investicijas, dalijantis technologijomis, informacija bei patirtimi.
Lietuva ypač daug dėmesio skiria siekdama transeuropinį transporto tinklą sujungti su kaimyninėmis šalimis, viena svarbiausių – Rytų ir Vakarų transporto jungtis. Tikimasi, kad konteinerinis traukinys „Viking Train", jungiantis Minską–Vilnių–Klaipėdą arba Minską–Vilnių–Šeštokus–Mockavą, taps projekto „Mongolijos vektorius" partneriu ir traukinio maršrutą pavyks pratęsti iki Klaipėdos jūrų uosto ir Lenkijos sienos.AB „Lietuvos geležinkeliai" ir AB „Lietuvos paštas" siekia bendradarbiavimo su Kinija
AB „Lietuvos geležinkeliai" ir AB „Lietuvos paštas" bendromis jėgomis sieks dalį tarp Europos ir Kinijos transportuojamų krovinių srauto vežti per Lietuvą. Tai savo parašais patvirtino bendrovių vadovai S. Dailydka ir L. Minderienė.
Tikimasi, kad siuntos tarp Kinijos ir Lietuvos ateityje bus transportuojamos geležinkeliais. AB „Lietuvos paštas" šioje logistikos grandinėje veiktų kaip siuntų paskirstymo centras, įsikūręs Lietuvoje. Tokiu būdu būtų efektyviai panaudotos tiek abiejų bendrovių kompetencijos, tiek apskritai Lietuvos transporto infrastruktūra.
AB „Lietuvos geležinkeliai" Kinijoje yra įkūrusi savo atstovybę. Pasirašius bendradarbiavimo sutartį, šia atstovybe, jos resursais, turima duomenų baze naujų partnerių paieškai galės naudotis ir AB „Lietuvos paštas". Kinija – pasaulio ekonomikos variklis, turinti milžinišką potencialą, todėl tikimasi, kad ši atstovybė bus visapusiškai naudinga visoms šalims.
Dauguma prekių iš Kinijos į Europą keliauja laivais, AB „Lietuvos geležinkeliai" siekia, kad dalis jų būtų vežamos geležinkeliais. Šiuo metu bendrovė turi pasirašiusi keturias paslaugų agentavimo sutartis, užtikrinančias saugų ir kokybišką prekių transportavimą tarp Lietuvos ir Kinijos.Susisiekite:
AB „Lietuvos geležinkeliai" Krovinių vežimo direkcija
Tel.: (8 5) 269 2125, (8 5) 269 3244,
Faks. (8 5) 269 2588,
El. paštas: [email protected]