... Loading Map ...

Turite klausimų?

Domitės AB LG CARGO" teikiamomis paslaugomis?

Susisiekite su mumis.

Mes visuomet pasiruošę Jums padėti!

Prekių kasos kontaktai ir darbo laikas

Darbo laikas: I-VII 8:00-20:00 val.

El. paštas: [email protected]

Tel. nr.: +370 444 20105

Stoties kontaktai

Stoties g. 35, Telšiai LT-78102

 

Informacija keleiviams:

Tel. nr.: +370 700 55 111

El. paštas: [email protected]

Krovinių vežimo klausimais kreiptis

Krovinių vežimo klausimais kreiptis

El. paštas: [email protected]

Tel. nr.: +370 5 296 3636

Stočių žemėlapis ir sąrašas »
Visos paslaugos »

Stotyje teikiamos paslaugos

  • Stotys, kuriose įrengti aukštakeliai
  • Atviros sandėliavimo aikštelės

Telšių geležinkelio stoties paslaugų lentelė

Teikiamos paslaugos pavadinimas Teikiamos paslaugos aprašymas
Vagonų siuntos bendrojo naudojimo keliuose, priėmimas ir išdavimas.  Klientas informuojamas apie atvykusį krovinį, iškredituoja gauto krovinio važtos dokumentus, priima/pateikia krovinio važtos dokumentus, stoties komercijos darbuotojas atlieka komercinę riedmenų ir krovinio apžiūrą ir patikrina, patvirtina važtos dokumentus.
Vagono siuntos savininko privažiuojamuosiuose ir ne bendrojo naudojimo keliuose, priėmimas ir išdavimas Klientas informuojamas apie atvykusį krovinį, iškredituoja gauto krovinio važtos dokumentus, priima/pateikia krovinio važtos dokumentus, stoties komercijos darbuotojas atlieka komercinę riedmenų ir krovinio apžiūrą ir patikrina, patvirtina važtos 
Vietinių ir tarptautinių paraiškų derinimas. Kliento užsakymu atliekmas vietinių ir tarptautinių paraiškų derinimas.
Paraiškų priėmimas ir suvedimas į informacinę sistemą „e-Krovinys". Klientas atsiunčia paraišką, o atsakingas darbuotojas suveda ją į informacinę sistemą „e-Krovinys". Taip pat klientai gali patys užpildyti paraiškas informacinėje sistemoje „e-Krovinys", o atsakingi stoties darbuotojai patvirtina kliento užpildytą paraišką.
Važtos dokumentų ir persiuntimo važtaraščių KR-52, KR-99, KR-10 ir KR-29 pildymas, tikrinimas, spausdinimas bei suvedimas į informacinę sistemą „e-Krovinys". Klientui pageidaujant komercijos agentas užpildo už nustatytą mokestį atspausdintą važtos dokumentą.
Papildomų kliento pavedimų atlikimas. Pagal kliento ar jo įgalioto asmens rašytinį prašymą, vadovaujantis galiojančiomis taisyklėmis, keičia vežimo sutartis ir krovinys išduodamas naujam gavėjui arba išsiunčiamas į naują paskyrimo stotį.
Riedmenų atvarymas ir nuvarymas. Užsakyti tušti arba pakrauti vagonai LG lokomotyvu atvaromi/nuvaromi į pakrovos/iškrovos vietas.
Vagonų plombavimas. Stoties komercijos darbuotojas, gavęs rašytinį prašymą, užplombuoja vagoną.
Muitinės procedūrų įforminimas. Stoties darbuotojas IS „e-Krovinys" suveda reikiamus duomenis šiai procedūrai pradėti, išsiunčiant krovinį, ir užbaigti, gaunant krovinį. 
Pažymų apie krovinių gabenimą išdavimas. Klientui prašant, siunčiamos pažymos/telegramos už kurias imamas nustatytas mokestis.
Archyvinės medžiagos teikimas Pagal kliento rašytinį prašymą teikiamos dokumentų kopijos arba archyviniai dokumentai, esantys DI archyve, už kurias imamas nustatytas mokestis.
Krovinių priėmėjų paslaugos Pagal kliento rašytinį prašymą teikiama krovinių priėmėjo paslauga ir komercijos agentas dalyvauja, kraunant kliento vagonus. Už šią paslaugą skaičiuojamas nustatytas mokestis 
Važtaraščių blankų išdavimas klientui. Pagal kliento prašymą, už nustatytą mokestį, išduodami popieriniai važtos dokumentų blankai.