... Loading Map ...

Turite klausimų?

Domitės krovinių vežimo direkcijos teikiamomis paslaugomis? Susisiekite su mumis internetu ar telefonu. Mes visuomet pasiruošę Jums padėti!

Stoties viršininko kontaktai

Audrius Budreika

(tel.: (8 458) 20 225, 8 682 58 409;

faks. +37045820212)

el.p. rokiskis@litrail.lt

Komercijos agento telefonai ir darbo laikas

tel. (8 458) 20 216; faks. (8 458) 20 212

el. p. ka.rokiskis@litrail.lt

Darbo laikas: 07:00 - 19:00

Pervežimo klausimais kreiptis

Pervežimo klausimais kreiptis

Stoties g. 4, Rokiškis, LT-42164

Administracijos darbo laikas:

I-V - 07:00-16:00

Pietų pertrauka: 11:00-12:00

Informacija keleiviams visą parą:

8 700 55 111

Stočių žemėlapis ir sąrašas »
Visos paslaugos »

Stotyje teikiamos paslaugos

  • Stotys, kuriose įrengtos rampos
  • Atviros sandėliavimo aikštelės
Kitos aikštelės »

Sandėliavimo aikštelės

Rokiškio geležinkelio stoties paslaugų lentelė

Teikiamos paslaugos pavadinimas Teikiamos paslaugos aprašymas
Vagonų siuntų savininko privažiuojamuosiuose ir ne bendrojo naudojimo keliuose, priėmimas ir išdavimas Vagonų padavimas į privažiuojamuosius kelius pakrovai ir iškrovai
Vagonų siuntų priėmimas ir išdavimas bendrojo naudojimo keliuose Vagonų padavimas į bendrojo naudojimo kelius pakrovai ir iškrovai
Krovinių vežimo sutarčių keitimas Krovinių sutarčių keitimas vyksta remiantis kliento prašymu, kai keičiama galinė stotis arba krovinio gavėjo pavadinimas
Riedmenų manevravimas Kliento prašymu atliekamas papildomas manevrinis darbas riedmenims perstatyti
Važtos dokumentų įforminimas Pagal kliento prašymą, už kainyne nustatytą mokestį, komercijos agentai pildo ir spausdina važtos dokumentus
Vagonų plombavimas Gavus kliento ar jo įgalioto asmens rašytinį prašymą
Krovinių saugojimas Krovinius laikant vagonuose, stoties keliuose
Paraiškų priėmimas ir suvedimas į informacinę sistemą „Krovinys" Klientai atsiunčia paraišką, o atsakingi darbuotojai suveda ją į informacinę sistemą "Krovinys". Taip pat klientai gali patys užpildyti paraiškas informacinėje sistemoje „Krovinys", o atsakingi darbuotojai patikrina kliento užpildytą paraišką