... Loading Map ...

Turite klausimų?

Domitės krovinių vežimo direkcijos teikiamomis paslaugomis? Susisiekite su mumis internetu ar telefonu. Mes visuomet pasiruošę Jums padėti!

Stoties viršininko kontaktai

Tadas Siakeryčius

(tel. 8 46 204600)

el.p. gsrimkai@litrail.lt

Prekių kasos telefonai ir darbo laikas

tel. 8 46 204601; faks. 8 46 204608

el.p. pk.rimkai@litrail.lt

Darbo laikas: visą parą

Pervežimo klausimais kreiptis

Pervežimo klausimais kreiptis

Rimkų g. 8 Klaipeda LT-95345

Administracijos darbo laikas:

I-IV - 07:00-16:00, V - 07:00-14:45

Pietų pertrauka: 11:00-11:45

Informacija keleiviams visą parą:

8 700 55 111

Stočių žemėlapis ir sąrašas »

Rimkų geležinkelio stoties paslaugų lentelė

Teikiamos paslaugos pavadinimas Teikiamos paslaugos aprašymas
Vagono siuntų, leidžiamų sandėliuoti stoties atvirose aikštelėse, priėmimas ir išdavimas Klientas sudaręs nuomos sutartį su Klaipėdos IF-4, naudojasi aukšta krovinių platforma, atveža ir laiko krovinius 
Supaprastintos muitinės tranzito procedūros įforminimas Supaprastintos muitinės tranzito procedūros įforminimas
Archyvinės medžiagos ir dokumentų kopijų išdavimas klientams prašant Archyvinės medžiagos ir dokumentų kopijų išdavimas klientams prašant
Važtaraščių blankų išdavimas klientui Važtaraščių blankų išdavimas klientui
Krovinių priėmėjų paslaugos Krovinių priėmėjų paslaugos
Vietinių ir tarptautinių paraiškų derinimas Vietinių ir tarptautinių paraiškų derinimas
Riedmenų atvarymas ir nuvarymas Užsakytų tuščių, atvykusius iškrovai  ar pakrautų vagonų pristatymas į iškrovos/pakrovos vietas ( savininko privažiuojamuosius, viešojo naudojimo kelius ir paruošimas bendrojo naudojimo keliuose) 
Krovinių vežimo sutarčių keitimas ir kitos papildomos paslaugos. Krovinių sutarčių keitimas vyksta remiantis kliento prašymu, kai keičiama galinė stotis arba krovinio gavėjo pavadinimas. Atliekamos telegrafo paslaugos pagal kliento prašymą
Važtos dokumentų ir persiuntimo važtaraščių spausdinimas, pildymas, tikrinimas bei suvedimas į informacinę sistemą "Krovinys": KR-52, KR-99, KR-10, KR-28, KR-29, KR-30 Klientui pageidaujant komercijos agentas užpildo,  atspausdina važtos dokumentus bei persiuntimo važtaraščius
Paraiškų priėmimas, tikrinimas ir suvedimas į informacinę sistemą "Krovinys" Klientai užpildo paraiškas informacinėje sistemoje "Krovinys" arba atsiunčia paraišką, o atsakingi darbuotojai patikrina kliento užpildytą paraišką arba suveda ją į informacinę sistemą „Krovinys" 
Krovinių, pakrautų į universaliuosius 20, 30 pėdų konteinerius, priėmimas ir tuščių universalių konteinerių 20, 30 pėdų išdavimas stotyje ir savininko privažiuojamuosiuose keliuose Vadovaujantis krovos darbų sutartimis
Vagono siuntos, savininko privažiuojamuosiuose,  viešojo naudojimo keliuose ir bendrojo naudojimo keliuose, priėmimas ir išdavimas Vadovaujantis galiojančiomis sutartimis. Klientas iškredituoja gautą ar siunčiamą krovinį, priima/pateikia važtos dokumentus, stoties komercijos darbuotojai atlieka komercinę riedmenų apžiūrą ir patikrina važtos dokumentus
Papildomas manevrinis darbas kliento privažiuojamuosiuose bei viešojo naudojimo keliuose Kliento prašymu atliekamas papildomas manevrinis darbas, viešojo naudojimo bei savininko privažiuojamuosiuose keliuose, riedmenims perstatyti
Vagonų plombavimas Gavus kliento ar jo įgalioto asmens rašytinį prašymą