Radviliškio lokomotyvų depas

 

Paslaugos

  • Lokomotyvų nuoma: ČME-3, M62K, ČME3ME, TEM TMH serijos lokomotyvai
  • Vagoninio ir kapotinio tipo riedmenų plovimas automatinėje riedmenų plovykloje
  • Traukos riedmenų ir bėginių kelio mašinų aširačių tekinimo darbai programinėmis staklėmis UGE-150N
  • Krano KŽDE-16 ir KDE-163 nuoma
  • Kondicionierių pildymas
  • Akumuliatorinių baterijų testavimas
  • Lokomotyvų TEM-TMH, TEM2, ČME-3, M62K, 2M62K, 2M62M einamasis remontas (ER-1) ir techninė priežiūra (TP-2, TP-3)
  • Metalo apdirbimas (gręžimas, frezavimas, suvirinimas)
  • Greitmačių remontas ir patikra
  • Stabdžių čiaupų patikra ir remontas
  • Apgyvendinimas Radviliškio lokomotyvų brigadų poilsio namuose
  • Posėdžių salės nuoma (15 vietų)
  • Konferencijų salės nuoma (150 vietų)
  • Mokymų klasės nuoma (40 vietų)

Istorija

  • 2015 m. depo riedmenų parką sudaro 89 lokomotyvai, iš jų ER20CF serijos - 38, 2M62M serijos - 3, M62K serijos - 4, ČME3, ČME3M, ČME3ME serijų - 21, TEM TMH serijos - 23.
  • 2007 m. depą pasiekė pirmasis, vienas galingiausių lokomotyvų Europoje, ER20 CF.
  • 2005 m. Įsisavinti ir sėkmingai pradėti eksploatuoti modernizuoti 2M62M serijos lokomotyvai su amerikietiškais "Caterpillar" firmos varikliais.
  • 2004 m. depo riedmenų parką sudarė 113 lokomotyvų.
  • 1995 m. Radviliškio lokomotyvų depą sudarė depas Radviliškyje, Bugenių, Klaipėdos ir Panevėžio cechai bei Subačiaus lokomotyvų rezervo bazė. Veikė lokomotyvų brigadų poilsio namai, techninių apžiūrų cechai, kuro sandėlis.
  • 1984 m. pastatytas TA-2 cechas Bugeniuose.
  • 1978 m. pastatytas techninio aptarnavimo cechas.
  • 1976 m. riedmenų parką papildė 2M62 serijos lokomotyvai.
  • 1972 m. depo parkas pasipildė naujais M-62 ir TEM2 serijos lokomotyvais.
  • 1968 m. krovinius gabenusius garvežius palaipsniui pakeitė šilumvežiai.
  • 1965 m. rekonstruotas dyzelinių traukinių cechas bei pradėti eksploatuoti pirmieji dyzeliniai keleiviniai traukiniai.
  • 1958 m. žengtas naujas žingsnis technikos parko tobulinime - anglimi kūrenami garvežiai pradedami kūrenti nafta.
  • 1891 m. Radviliškio garvežių parkas išsiplėtė: jį sudarė 51 garvežys - 10 keleivinių, kiti prekiniai.Garvežių depo traukos parkas tapo stambiausiu visame tuometiniame Liepojos geležinkelyje.
  • 1870 m. pastatytas Radviliškio garvežių depas. Pirmieji 6 prekiniai garvežiai, pagaminti Paryžiuje ir atgabenti į garvežių depą liepos mėnesį.                                                                                           

Kontaktai

Radviliškio lokomotyvų depo viršininkas

Andrejus Jesmanas

Tel. 8 422 20208, a.jesmanas@litrail.lt

Radviliškio lokomotyvų depo vyriausiasis inžinierius

Gintautas Grigaliūnas

Tel. 8 422 20211, g.grigaliunas@litrail.lt

Radviliškio lokomotyvų depo viršininko pavaduotojas ( lokomotyvų nuoma)

Adolfas Nagreckis

Tel. 8 422 20209, a.nagreckis@litrail.lt

Radviliškio lokomotyvų depo viršininko pavaduotojas (lokomotyvų remontas)

Darijus Markevičius

Tel. 8 422 20210, d.markevicius@litrail.lt

Radviliškio lokomotyvų depo Techninio gamybinio skyriaus vyresnioji inžinierė (dėl teikiamų paslaugų)

Jūratė Koncevičienė

Tel. 8 422 20272, j.konceviciene@litrail.lt

                                                                                                                                                                                                          

 

 

Atnaujinta 2016-04-12