Puspriekabių pervežimas

Efektyvi, konkurencinga ir aplinką tausojanti paslauga, užtikrinanti saugų krovinių gabenimą.

Automobilių puspriekabių pervežimas geležinkeliu yra patrauklus krovinių transportavimo būdas, kuris visoms logistikos grandinės dalyviams garantuoja greitą ir patikimą krovinio pervežimą. Paslauga yra itin populiari Vakarų Europoje kur kombinuoto transporto pervežimai sparčiai auga, todėl geležinkelio ir kelių transporto partnerystės teikiama nauda tampa ypač aktuali ir mums. Kol kas paslauga yra naujiena Lietuvoje, bet tikimasi, jog nauja praktika sustiprins kiekvienos iš transporto rūšių privalumus – geležinkelių ekonomiškumą ir ekologiškumą gabenant krovinius ilgais atstumais, o kelių transporto – lankstumą pristatant krovinius „iki durų".

Kaip vykdomi puspriekabių pervežimai geležinkeliu?

Naudojant specialią įrangą vilkikų puspriekabės užkraunamos ant traukinio platformos. Kelionės geležinkeliu pabaigoje intermodaliniuose terminaluose puspriekabės perkeliamos atgal ant vilkikų „paskutinės mylios" paslaugai išpildyti, t.y., pristatyti klientui krovinį  „iki durų".

Pilotinis puspriekabių traukinys

„LG Cargo" su partneriais pirmą kartą geležinkeliu pervežė vilkikų puspriekabes jau 2020 metų gegužę. Gegužės 14 dieną Lazdijų rajone esančią Šeštokų geležinkelio stotį pasiekė pilotinis traukinio sąstatas su 22 automobilių puspriekabėmis – jis per dvi paras atvyko iš Duisburgo, Vokietijoje. Tai pirmas kartas istorijoje, kai Baltijos šalyse geležinkeliu buvo pervežtos puspriekabės.

Bandomąjį puspriekabių pervežimą „LG Cargo" inicijavo kartu su partneriais – viena didžiausių krovinių gabenimo geležinkeliais įmonių Lenkijoje „PKP Cargo" ir intermodalinių pervežimų operatoriumi „CargoBeamer".

Bandomuoju puspriekabių pervežimu atgabentos aštuonių transporto ir logistikos bendrovių – „Girteka", „Vlantana", „Hoptransa", DSV, „Arcese", „Solotransa", „Nokvera" ir „Griciaus įmonė" puspriekabės.  Puspriekabės ant specialios traukinio platformos užkrautos Vokietijoje, prie sienos su Nyderlandais esančiame Kaldenkircheno intermodaliniame terminale, o Šeštokus pasiekė europine vėže „Rail Baltica". Šeštokuose jos terminale vėl grąžintos ant vilkikų pasiekti galutinį išsikrovimo taško.

Pilotinio puspriekabių pervežimo VIDEO.

 

Puspriekabių pervežimo geležinkeliu nauda visuomenei ir klientams

Efektyvumas

Saugumas

Aplinkos apsauga

Didelis krovinių įkrovimas.

Išvengiama didelio skaičiaus eismo įvykių.

Mažinamas neigiamas poveikis aplinkai - 76% visos aplinkos taršos sukelia krovinių pervežimai automobilių transportu, 12 % - aviacija, 10% - vandens transportu ir tik 2% geležinkeliais.

Sunaudojamas mažesnis degalų kiekis.

Nedidelė priklausomybė nuo oro sąlygų lemia saugesnį krovinio transportavimą visais metų laikais.

Greitesnės muitinės procedūros.

Išvengiama spūsčių pasienyje.

 

Paslaugos maršrutas:

► Į/iš Šeštokai (Lietuva) – Duisburgas (Vokietija)

 

Tolimesnės paslaugos vystymo perspektyvos

1435 mm geležinkelio vėžėje

1520 mm geležinkelio vėžėje

Puspriekabių pervežimai į Vakarų Europos šalis, pirmiausiai Italiją, maršrutu Šeštokai (Lietuva) – Verona (Italija).

Puspriekabių pervežimai Šiaurės Europos link - Estijos kryptimi, jau žinomu intermodalinio traukinio „Amber Train" maršrutu.

Kauno Intermodalinio Terminalo (KIT) prijungimas prie „RailBaltica" projekto.

Puspriekabių pervežimai iš Turkijos į Skandinaviją per Baltarusiją ir Ukrainą.

 

Kur link norime judėti?

  •  Plėsti puspriekabių pervežimus į Vakarų ir Šiaurės Europos šalis.

  •  Kombinuojant įvairias transporto rūšis, didinti krovinių pristatymo „nuo durų iki durų į bet kurį tašką" apimtis.

  •  Aktyviai prisidėti prie vieno iš esminių Europos siekių - taršos mažinimo (iki 60% 2025 m.).

Susisiekite su mumis!

Norėdami užsisakyti paslaugą arba sužinoti apie ją daugiau susisiekite su mūsų pardavimų komanda el. paštu [email protected] ir telefono nr. +370 5 269 3636 arba palikite užklausą dėl jus dominančios puspriekabių pervežimo geležinkeliu paslaugos čia.

 

Atnaujinta 2020-05-28