... Loading Map ...

Turite klausimų?

Domitės AB LG CARGO" teikiamomis paslaugomis?

Susisiekite su mumis.

Mes visuomet pasiruošę Jums padėti!

Prekių kasos kontaktai ir darbo laikas

Darbo laikas: I-VII 8:00-20:00 val.

El. paštas: [email protected]

Tel. nr.: +370 441 20201

Stoties kontaktai

Geležinkelio g., 7 Pagėgiai LT-99293

 

Informacija keleiviams:

Tel. nr.: +370 700 55 111

El. paštas: [email protected]

Krovinių vežimo klausimais kreiptis

Krovinių vežimo klausimais kreiptis

El. paštas: [email protected]

Tel. nr.: +370 5 269 3636

Stočių žemėlapis ir sąrašas »
Kitos aikštelės »

Sandėliavimo aikštelės

Pagėgių geležinkelio stoties paslaugų lentelė

Teikiamos paslaugos pavadinimas Teikiamos paslaugos aprašymas
Vagono siuntų, leidžiamų sandėliuoti stoties atvirose aikštelėse, priėmimas ir išdavimas. Klientai, sudarę sandėliavimo sutartį, naudojasi sutartyje nustatytu sandėliavimo plotu.
Vietinių ir tarptautinių paraiškų derinimas. Kliento užsakymu atliekmas vietinių ir tarptautinių paraiškų derinimas.
Vagono siuntos bendrojo naudojimo keliuose, priėmimas ir išdavimas. Klientas iškredituoja gautą ar siunčiamą krovinį, priima/pateikia važtos dokumentus, stoties komercijos darbuotojai atlieka komercinę riedmenų apžiūrą ir patikrina važtos dokumentus.
Vagono siuntos savininko privažiuojamuosiuose ir ne bendrojo naudojimo keliuose, priėmimas ir išdavimas. Vadovaujantis galiojančiomis sutartimis bei susitarimais.
Krovinių priėmėjų paslaugos. Pagal kliento rašytinį prašymą teikiama krovinių priėmėjo paslauga ir komercijos agentas dalyvauja, kraunant kliento vagonus. Už šią paslaugą skaičiuojamas nustatytas mokestis.
Vagonų perdavimas Kaliningrado geležinkeliams ir priėmimas iš jų. Vadovaujantis LG traukinių formavimo planu bei traukinių eismo tvarkaraščiu ir kitais galiojančiais norminiais aktais.
Muitinės procedūrų įforminimas. Vadovaujantis galiojančiomis taisyklėmis bei kitais galiojančiais norminiais aktais.
Vagonų plombavimas. Stoties komercijos darbuotojas, gavęs rašytinį prašymą, užplombuoja vagoną.
Krovinių vežimo sutarčių keitimas. Gavus kliento ar jo įgalioto asmens rašytinį prašymą vadovaujantis galiojančiomis taisyklėmis keičiama vežimo sutartis.
Važtos dokumentų ir persiuntimo važtaraščių spausdinimas, pildymas, tikrinimas bei suvedimas į informacinę sistemą „e-Krovinys": KR-52, KR-99, KR-10, KR-28, KR-29, KR-30. Gavus kliento ar jo įgalioto asmens rašytinį prašymą.
Važtaraščių blankų išdavimas klientui. Pagal kliento prašymą, už nustatytą mokestį, išduodami popieriniai važtos dokumentų blankai.
Paraiškų priėmimas ir suvedimas į informacinę sistemą „e-Krovinys". Gavus kliento ar jo įgalioto asmens paraišką.
Riedmenų atvarymas ir nuvarymas. Užsakytų tuščių ar pakrautų vagonų pristatymas į iškrovos/pakrovos vietas.
Archyvinės medžiagos išdavimas. Pagal kliento rašytinį prašymą teikiamos dokumentų kopijos arba archyviniai dokumentai, esantys DI archyve, už kurias imamas nustatytas mokestis.
Pažymų apie krovinių gabenimą išdavimas. Klientui prašant, siunčiamos pažymos/telegramos už kurias imamas nustatytas mokestis.