Naujienlaiškių archyvas
Norėdami užsisakyti naujienlaiškį el. paštu, prisijunkite prie sistemos.
2015 kovas
Naujienlaiškis
2015 kovas
„Eurasia Rail 2015"
AB „Lietuvos geležinkeliai" delegacija kovo pradžioje lankėsi Turkijoje, kur susitiko su šios šalies geležinkelių bendrovės TCDD, logistikos organizacijos BALO, logistikos bendrovių GEFCO, „Arkas Logistik" ir „Arkas Line" atstovais bei savo veiklą pristatė parodoje „Eurasia Rail 2015". Susitikimų metu buvo aktyviai deramasi dėl krovinių vežimo iš Turkijos į Lietuvą, aptarti vasario mėnesį iš Turkijos į Lietuvą atgabento bandomojo konteinerio rezultatai.
Bandomasis konteineris su buitine technika iš Turkijos į Lietuvą buvo atgabentas vasario 15 d. Atstumas tarp dviejų valstybių įveiktas kiek greičiau nei per 4 paras. Šiuo metu derinamos detalės su Lietuvos eksportuotojais dėl antrinių žaliavų, durpių bei trąšų vežimo iš Lietuvos į Turkiją konteineriniu traukiniu „Viking train".
Krovinių gabenimas tarp Turkijos ir Skandinavijos šalių – vienas svarbiausių konteinerinio traukinio „Viking train" plėtros uždavinių. Tikimasi, kad darbas su partneriais bei klientais Turkijoje ir Skandinavijos šalyse jau artimiausiu metu duos akivaizdžių rezultatų.„Baltarusijos geležinkelių" delegacijos vizitas Lietuvoje
Vasario gale į Lietuvą buvo atvykusi „Baltarusijos geležinkelių" vadovų delegacija. Susitikimo metu aptarti 2014 m krovinių ir keleivių vežimo geležinkeliais rezultatai ir šių metų perspektyvos.
Lietuvos – Baltarusijos kryptimi pernai buvo vežta 15,5 mln. t krovinių, palyginti su 2013 m -34 % daugiau. Didžiąją dalį šių krovinių sudarė trąšos. Siekiant išsaugoti nusistovėjusius krovinių srautus ir pritraukti naujų, nuspręsta aktyviau bendradarbiauti su krovinių savininkais, laikytis abiems pusėms priimtinos tarifų politikos, tęsti bendradarbiavimą plėtojant intermodalinių traukinių „Viking train" bei „Nemunas" projektus. Aptarti vagonų srautų pralaidumo pasienio punktuose organizavimo, eismo tvarkaraščių vykdymo, lokomotyvų naudojimo ir kiti aktualūs klausimai.o-fareast-font-family:Calibri;mso-fareast-theme-font:minor-latin;mso-bidi-font-family: "Times New Roman";mso-ansi-language:LT;mso-fareast-language:EN-US;mso-bidi-language: AR-SA'>Krovinių gabenimas tarp Turkijos ir Skandinavijos šalių – vienas svarbiausių konteinerinio traukinio „Viking train" plėtros uždavinių. Tikimasi, kad darbas su partneriais bei klientais Turkijoje ir Skandinavijos šalyse jau artimiausiu metu duos akivaizdžių rezultatų.Nauja Krovinių ekspedijavimo departamento „LG ekspedicija" paslauga
Krovinių vežimo direkcijos Krovinių ekspedijavimo departamentas „LG ekspedicija" pradeda teikti naują paslaugą – nuo šiol bus galima vežti nestandartinių dydžių viršgabaritinius, sunkiasvorius krovinius. Bus sudaromos tokio tipo krovinių krovimo į riedmenis bei tvirtinimo juose schemos. Kroviniai galės būti vežami ne tik per Lietuvą, bet ir kitas Europos šalis. Kompleksinis teikiamų paslaugų spektras, papildytas naujomis, klientų pageidaujamomis paslaugomis, leis konkuruoti rinkoje ekspedijuojant krovinius.
Reagavimas į rinkos pokyčius, naujų galimybių paieška lemia bendrovės, kaip logistikos lyderės, pozicijų tvirtumą tarp klientų Lietuvoje ir užsienio valstybėse. Šiuo metu nėra tokio krovinių gabenimo būdo, kurio negalėtų pasiūlyti AB „Lietuvos geležinkeliai".o-fareast-font-family:Calibri;mso-fareast-theme-font:minor-latin;mso-bidi-font-family: "Times New Roman";mso-ansi-language:LT;mso-fareast-language:EN-US;mso-bidi-language: AR-SA'>Krovinių gabenimas tarp Turkijos ir Skandinavijos šalių – vienas svarbiausių konteinerinio traukinio „Viking train" plėtros uždavinių. Tikimasi, kad darbas su partneriais bei klientais Turkijoje ir Skandinavijos šalyse jau artimiausiu metu duos akivaizdžių rezultatų.Pasirašytas memorandumas su Antrinio perdirbimo įmonių asociacija
Vasario mėn. AB „Lietuvos geležinkeliai" generalinis direktorius S. Dailydka ir Antrinio perdirbimo įmonių asociacijos (APĮA) direktorė A. Kuckaitė pasirašė bendradarbiavimo memorandumą. Sutarta keistis informacija apie verslo sąlygas, statistika bei bendromis pastangomis skatinti krovinių vežimą tarp Turkijos ir Lietuvos, tarp Baltijos jūros regiono ir Artimųjų Rytų, tam panaudojant konteinerinį traukinį „Viking Train".
Pasirašytas memorandumas gali atverti papildomų galimybių ir kitiems bendrovės projektams. Asociacija žada išnagrinėti savo galimybes perdirbtas antrines medžiagas krauti į konteinerius ir vykdyti jų krovą bei pervežimus per Vilniaus ir Kauno intermodalinius terminalus.
Antrinio perdirbimo įmonių asociacija vienija 29 Lietuvos įmones, kurių bendra apyvarta kasmet siekia apie 200 mln eurų.guage: AR-SA'>Krovinių gabenimas tarp Turkijos ir Skandinavijos šalių – vienas svarbiausių konteinerinio traukinio „Viking train" plėtros uždavinių. Tikimasi, kad darbas su partneriais bei klientais Turkijoje ir Skandinavijos šalyse jau artimiausiu metu duos akivaizdžių rezultatų.Naujos galimybės „Saulės" traukiniui
Vasario mėnesį Kinija išplatino pareiškimą, kuriame pabrėžiamas noras aktyviau plėtoti draugiškus politinius ir ekonominius santykius su Lietuva. Šviesesnė tapo ir šaudyklinio konteinerinio traukinio „Saulė" ateitis. AB "Lietuvos geležinkeliai" ypač intensyviai dirba su Kinija nuo 2012-ųjų pabaigos, kai šioje šalyje buvo atidaryta bendrovės atstovybė.
Šiuo metu, plėtodami „Saulės" projektą, AB "Lietuvos geležinkeliai" aktyviausiai dirba su Kazachstanu. Kazachstanas turi milžinišką įdirbį Kinijoje. Į vieno Kinijos jūrų uosto terminalą ji yra investavusi net 100 mln. JAV dolerių. Kazachstane su Lietuvos delegacija lankęsis LG Krovinių vežimo direkcijos direktoriaus pavaduotojas plėtrai S. Stasiūnas aptarė ir pasirašė tam tikrus susitarimus su Kazachstano nacionalinės geležinkelių bendrovės „Kazachstan Temir Zoly" atstovais, taip pat - galingomis vietos kompanijomis, kurios užsiima verslu geležinkelių srityje. Daugybė sutarčių, pasirašyta ir su analogiškomis kinų organizacijomis. Siekiant dar didesnio AB "Lietuvos geležinkeliai" ir Kazachstano santykių intensyvumo, jau netrukus ir šioje šalyje bus atidaryta bendrovės atstovybė.
Krovinių gabenimą tarp Rytų ir Vakarų per Lietuvą suaktyvins ir sprendimas pagal investicijų apsikeitimo programą prie Kazachstano ir Kinijos sienos statyti Lietuvai priklausantį intermodalinį terminalą, o Klaipėdoje – tokį pat terminalą, kuris bus Kazachstano nuosavybė. Tai bus postūmis ne tik plėtoti „Saulės" projektą, bet ir apskritai formuoti tranzitinius konteinerinius traukinius.Pirmieji kroviniai iš Turkijos su „Viking train"
Pirmieji kroviniai iš Turkijos intermodaliniu traukiniu „Viking train" vežti nauju sausumos maršrutu Turkija – Bulgarija – Rumunija – Moldova – Ukraina, kuris yra pagrindinio šio traukinio maršruto Ukraina – Baltarusija – Lietuva atšaka. Odesos uoste, sąstatą papildžius jūros keliu atgabentais konteineriais su kroviniais iš Kinijos, traukinys pajudėjo link Lietuvos.
Bandomasis krovinio vežimas leis nustatyti tokios logistikos grandies efektyvumą susisiekime Viduržemio jūra – Skandinavijos šalys. Numatomas maršruto įveikimo laikas – 8 paros. Orientacinė konteinerio (TEU) vežimo kaina – 1700 Eur.
Turkija prie intermodalinio traukinio projekto „Viking train" prisijungė 2013 m rudenį.ai S. Stasiūnas aptarė ir pasirašė tam tikrus susitarimus su Kazachstano nacionalinės geležinkelių bendrovės „Kazachstan Temir Zoly" atstovais, taip pat - galingomis vietos kompanijomis, kurios užsiima verslu geležinkelių srityje. Daugybė sutarčių, pasirašyta ir su analogiškomis kinų organizacijomis. Siekiant dar didesnio AB "Lietuvos geležinkeliai" ir Kazachstano santykių intensyvumo, jau netrukus ir šioje šalyje bus atidaryta bendrovės atstovybė.Krovinių gabenimą tarp Rytų ir Vakarų per Lietuvą suaktyvins ir sprendimas pagal investicijų apsikeitimo programą prie Kazachstano ir Kinijos sienos statyti Lietuvai priklausantį intermodalinį terminalą, o Klaipėdoje – tokį pat terminalą, kuris bus Kazachstano nuosavybė. Tai bus postūmis ne tik plėtoti „Saulės" projektą, bet ir apskritai formuoti tranzitinius konteinerinius traukinius.
Tariamasi dėl bendradarbiavimo transporto srityje
Lietuvos ambasadorė Kinijoje Lina Antanavičienė vasario pradžioje lankėsi Urumčio mieste, Sindziango uigūrų autonominiame regione, kur susitiko su regiono vicegubernatoriumi Mutielifu Hasimu. Šio susitikimo pagrindinis tikslas – Lietuvos ir Kinijos bendradarbiavimas transporto srityje. Susitikime akcentuota, kad Lietuva suinteresuota tapti kinų siūlomo „Šilko kelio ekonominės juostos" regioninio projekto partnere.
Ambasadorę vizito metu lydėjo AB „Lietuvos geležinkeliai" atstovybės Kinijoje vadovas R. Bražinskas. Jis regiono vadovams pristatė konkrečius Lietuvos siūlomus bendradarbiavimo projektus krovinių pervežimo geležinkeliu srityje. Urumčyje dar šiais metais planuojama surengti Sindziango ir Lietuvos transporto sektoriaus vadovų susitikimą.
Sindziangas – didžiausia pagal plotą Kinijos provincija, laikoma Kinijos sausumos vartais į Europą, besiribojanti su Kazachstanu, Mongolija, Kirgizija, Pakistanu ir Turkmėnistanu.nt--> ai S. Stasiūnas aptarė ir pasirašė tam tikrus susitarimus su Kazachstano nacionalinės geležinkelių bendrovės „Kazachstan Temir Zoly" atstovais, taip pat - galingomis vietos kompanijomis, kurios užsiima verslu geležinkelių srityje. Daugybė sutarčių, pasirašyta ir su analogiškomis kinų organizacijomis. Siekiant dar didesnio AB "Lietuvos geležinkeliai" ir Kazachstano santykių intensyvumo, jau netrukus ir šioje šalyje bus atidaryta bendrovės atstovybė.Krovinių gabenimą tarp Rytų ir Vakarų per Lietuvą suaktyvins ir sprendimas pagal investicijų apsikeitimo programą prie Kazachstano ir Kinijos sienos statyti Lietuvai priklausantį intermodalinį terminalą, o Klaipėdoje – tokį pat terminalą, kuris bus Kazachstano nuosavybė. Tai bus postūmis ne tik plėtoti „Saulės" projektą, bet ir apskritai formuoti tranzitinius konteinerinius traukinius.
Susisiekite:
AB „Lietuvos geležinkeliai" Krovinių vežimo direkcija
Tel.: (8 5) 269 2125, (8 5) 269 3244,
Faks. (8 5) 269 2588,
El. paštas: newsletter@litrail.lt