Krovinių vežimo direkcija

     AB ,,Lietuvos geležinkeliai" didžiausia krovinių vežimo ir logistikos paslaugų srityje, turinti daugiau kaip 150 metų sėkmingos patirties.

     Mūsų vertybės:

Profesionalumas

Aplinkos tausojimas

Stabilumas

Saugus krovinių pristatymas

Bendradarbiavimas

     Krovinių vežimo kryptys:

     AB „Lietuvos geležinkeliai" organizuoja krovinio vežimą pagal kliento poreikį bei neturi riboto krovinių vežimo maršrutų  sąrašo. Lietuva turi 1520mm ir 1435mm vėžes. Todėl gali pristatyti krovinį į reikiamą valstybę.

     Krovinių vežimas geležinkeliais 1435mm pločio vėže šiuo metu organizuojamas visoje Europoje į Vakarus nuo Suomijos, Baltijos valstybių, Baltarusijos ir Ukrainos, išimtis sudaro tik Ispanija, Portugalija ir Airija.

     AB „Lietuvos geležinkeliai" siekia pagerinti vežimo procesus Skandinavijos, Turkijos, Kinijos, Vakarų Europos kryptimis.

 

     Pagrindinės krovinių vežimo paslaugų plėtros kryptys:

•      Tapti pagrindiniu transporto koridoriumi krovinių gabenimui tarp Juodosios ir Baltijos jūrų, sujungiant Šiaurės Europą su Juodosios jūros regionu – Ukraina, Turkija, Užkaukaze

•      Aptarnauti Baltarusijos, Rusijos, Kazachstano Vidurinės Azijos šalių, Kinijos krovinių srautus

•      Plėtoti krovinių vežimo veiklą Šiaurės – Pietų kryptimi („Rail Baltica" projekto įgyvendinimas, dalyvavimas VIII krovinių vežimo koridoriaus (Roterdamas – Berlynas – Varšuva – Terespolis/Kaunas) kūrime, intermodalinio terminalo Kauno viešajame logistikos centre statyba, bendradarbiavimas su Lenkijos geležinkeliais

•      Tarptautinių šaudyklinių konteinerinių traukinių projektų įgyvendinimas

     Privalumai:

•      AB „Lietuvos geležinkeliai" yra vienas iš geriausių tranzito garantų ir vežėjas centrinėje Europoje

•      Nuo Kinijos/Kazachstano sienos esame greičiausiai pasiekiamas Europos uostas, kuris yra vienas iš sėkmingiausių neužsąlančių Baltijos jūroje

•      iš Lietuvos per 3 dienas bet kokiu transportu įmanoma tolimesnė krovinio distribucija į visus ES taškus

•      Lietuvos transporto ir logistikos sektorius efektyviai gali aptarnauti ne tik rinkas Rytų-Vakarų kryptimi, bet ir Šiaurės-Pietų kryptimi, apimant Baltarusiją, Ukrainą bei Centrinės Europos šalis (Lenkiją, Čekiją, Slovakiją ir kt.)

•      Konteinerinio traukinio patikra kertant ES sieną – 30 min

•      Atnaujintas Lietuvos geležinkelių prekinių riedmenų parkas

 

 

Atnaujinta 2016-03-08

AB „Lietuvos geležinkeliai" Krovinių vežimo direkcijos linijinė ir funkcinė valdymo struktūros schema