Kauno Intermodalinis Terminalas

     Siekiant tinkamos Lietuvos integracijos į bendrą Europos Sąjungos transporto tinklą, kuriamos sąlygos įvairių transporto rūšių sąveikai. Šiuo tikslu iki 2015 m. buvo įgyvendintas projektas „Intermodalinio terminalo Kauno viešajame logistikos centre projektavimas ir statyba". Šis projektas atitinka ir vieną iš svarbiausių ES bei Lietuvos siekių – mažinti kelių apkrovas ir didžiąją krovinių vežimo naštą perkelti geležinkeliams. Kauno intermodalinio terminalo (KIT) statybos Palemono kelyno teritorijoje padeda užtikrinti Kauno VLC intermodalumą: nutiesta europinė „Rail Baltica" vėžę, Kauno VLC pavertė vienu stipriausių krovinių gabenimo, logistikos centrų Baltijos jūros regione.
 

   Vizija ir tikslas

    Vizija – prisidėti prie LR subalansuotos intermodalinio transporto sistemos dalių – logistikos infrastruktūros ir intermodalinio transporto ilgalaikės ir subalansuotos plėtros. Misija – integruoti visus transporto sektorius taip užtikrinant krovinių mobilumą, efektyvesnį transporto priemonių panaudojimą, logistikos ir susijusių paslaugų kokybę.
 

   Nauda

 
 

   

   Vieta

     Palemonas Kauno rajone buvo pasirinktas kaip patogus šalies geografinis centras – čia puikiai išvystyta geležinkelio infrastruktūra bei patogus susisiekimas su pagrindiniais šalies keliais (A1 ir A6 greitkeliai, kt.), greta – I ir IX transporto koridoriai, tarptautinis Kauno oro uostas, gana netoli ir Klaipėdos, Kaliningrado jūrų uostai, atveriantys kelius į Vakarų, Rytų Europos rinkas, NVS šalis.
 

   Paslaugos

  • Konteinerių saugojimas
  • Konteinerių pakrovimas
  • Konteinerių iškrovimas
  • Muitinės paslaugos

Pagrindiniai duomenys

Vidaus technika:

  • Ožinis konteinerinis kranas (kėlimo galia 40 t su automatiniu 20, 40, 45 pėdų konteinerių ir puspriekabių griebtuvu).
  • Vilkikas su 1 ašies puspriekabe/platforma puspriekabių vežimui.

Infrastruktūra:

  • 4 geležinkelio krovos keliai (naudingas kelių ilgis 1360 m. 2 keliai - vėžė 1520 mm, 2 - 1435 mm).
  • 1120 TEU konteinerių saugojimo aikštelė.
  • 16 TEU vietų refrižetoriniams konteineriams. 

Terminalo pralaidumas yra 140 TEU per vieną pamainą. 

Maksimali terminalo geležinkelio kelių konteinerių talpa vežėse 1520 mm ir 1435 mm - 96 TEU.

1 konteinerio perkrovos kranu ciklas - 7 min. 

www.intermodalcenter.lt

 

Atnaujinta 2020-08-12