Elektroninis
parašas

Patogus, greitas ir saugus būdas pasirašyti
sutartis ir krovinių vežimo dokumentus.

MOBILIUOJU
PARAŠU
LUSTINE KORTELE
ARBA USB LAIKMENA
SMART-ID

Jūsų patogumui kviečiame pasirašyti sutartis ir krovinių vežimo dokumentus
elektroniniu parašu. Tai paprasčiau ir greičiau nei dokumentus pasirašyti ranka.

KAS YRA ELEKTRONINIS PARAŠAS IR KUR ĮSIGYTI?

Kvalifikuotą elektroninio parašo sertifikatą galite įsigyti iš kvalifikuotus
sertifikatus sudarančio sertifikavimo paslaugų teikėjo, arba jo registravimo
tarnybos. Lietuvoje šiuo metu tokias paslaugas teikia:

1

Asmens dokumentų išrašymo centras prie LR vidaus reikalų ministerijos

Prisijungti

Išduoda asmens tapatybės korteles su integruotu el. parašu + reikalingas ATK skaitytuvas, pasibaigus galiojimo laikui sertifikatų atnaujinimas nemokamas).

2

VĮ „Registrų centras"

Prisijungti

Išduoda USB el. parašo laikmenas ir lustines korteles.

3

UAB „Bitė Lietuva"

Prisijungti

Mobilusis parašas, reikalingas mobilusis telefonas.

4

AB „Telia Lietuva"

Prisijungti

Mobilusis parašas, reikalingas mobilusis telefonas.

5

UAB „TELE2"

Prisijungti

Mobilusis parašas, reikalingas mobilusis telefonas.

MOBILUSIS PARAŠAS

Mobiliojo elektroninio parašo sertifikatas įrašomas į telefono SIM kortelę ir išduodamas mobilaus ryšio operatorių. Mobiliuoju elektroniniu parašu patvirtinama tapatybė, pasirašoma įvedant SIM kortelės PIN kodą mobiliajame telefone. Šis elektroninis parašas veikia visuose mobiliuosiuose telefonuose, nereikalauja jokios papildomos įrangos. Mobilaus elektroninio parašo sertifikatas galioja dvejus metus. Pasibaigus jo galiojimui, reikia sudaryti naują sertifikato sutartį.

Mobilųjį parašą galite įsigyti bet kuriame savo mobiliojo ryšio operatoriaus salone – TELIA, BITĖ, TELE2, TELEDEMA. Visas išdavimo vietas galite pasitikrinti čia.

„SMART-ID" PROGRAMĖLĖ

„Smart-ID" turi kelis paskyrų lygius. Norint naudotis programėle kaip elektroninio parašo priemone, reikia turėti „Smart-ID kvalifikuotas elektroninis parašas" (angl. Smart-ID Qualified Electronic Signature) paskyrą.

Norėdami naudotis „Smart-ID" kaip elektroninio parašo priemone, tai galite padaryti dviem būdais:

  • Jei mobilųjį parašą jau turite, parsisiųskite ir įsidiekite programėlę „Smart-ID", bei užregistruokite paskyrą.
  • Jei mobiliojo parašo neturite, kreipkitės į „SEB", „Swedbank" ar „Luminor" banko skyrių, kur jums bus sukurta visateisės prieigos paskyra „Smart-ID Qualified Electronic Signature"

 

Daugiau informacijos apie „Smart-ID" ieškokite čia.

Elektroninio parašo sertifikatas „Smart-ID" programėlėje galioja trejus metus. Pasibaigus jo galiojimui, reikia sudaryti naują sertifikato sutartį. Norint „Smart-ID" programėle naudotis kaip elektroninio parašo priemone skirtinguose įrenginiuose, „Smart-ID" programėlę atsisiųsti bei užregistruoti naują „Smart-ID" paskyrą reikia kiekviename išmaniajame įrenginyje atskirai.

ASMENS TAPATYBĖS KORTELĖ

Jeigu turite asmens tapatybės kortelę, išduotą po 2009 m., jūs jau turite ir elektroninį parašą. Elektroninio parašo sertifikatas galioja tris metus. Norėdami įsigyti naują kortelę arba turimoje kortelėje atsinaujinti elektroninio parašo sertifikatą, apsilankykite artimiausioje Migracijos tarnyboje pagal savo gyvenamąją vietą tikslių vietų ieškokite čia.

Elektroniniam parašui, esančiam asmens tapatybės kortelėje, nuskaityti reikalingas kortelės skaitytuvas ir programinė įranga. Kaip pasiruošti ir pradėti naudotis elektroniniu parašu ATK detaliau skaitykite čia.

USB LAIKMENA

Elektroninį parašą saugioje USB laikmenoje galite įsigyti VĮ „Registrų Centras". Adreso pagal savo gyvenamąją vietą ieškokite čia.

Elektroniniam parašui, esančiam USB rakte, kurį išduoda VĮ „Registrų centras", reikalinga papildoma programinė įranga. Ją galite atsisiųsti čia.

NEPAMIRŠKITE!

Vykdami įsigyti elektroninį parašą visada su savimi turėkite galiojantį asmens dokumentą – pasą arba asmens tapatybės kortelę. Jei ketinate įsigyti mobilųjį elektroninį parašą, nepamirškite ir savo telefono – SIM kortelę operatorius jums pakeis iškart.

Paprasta ir greita

Elektroninius dokumentus įkelsite į sistemą kelių mygtukų paspaudimu.
O kitų šalių parašų surinkimas trunka kelias minutes.

ELEKTRONINIU PARAŠU GALIMA PASIRAŠYTI

AB „LG Cargo" teikiamų paslaugų sutartis.


ELEKTRONINIU PARAŠU GALIMA PASIRAŠYTI ŠIUOS DOKUMENTUS

Vagonų atvarymo ir nuvarymo žiniaraščius KR-12.

Krovinių priėmėjo žinialapius KR-53.

Krovinių vežimo Lietuvos Respublikos teritorijoje KR-99 važtaraščio formas.

Bendruosius aktus KR-34.

Krovinių vežimo SMGS važtaraščius (tuščius ir krautus vagonus į/iš Latviją, tuščius, privačius, išnuomotus vagonus į/iš Rusijos Federaciją, tuščius, privačius, išnuomotus vagonus ir konteinerius į/iš Baltarusiją).

KAIP PASIRAŠYTI SUTARTĮ ELEKTRONINIU PARAŠU?

1
 

Įsigykite kvalifikuotą elektroninį parašą.

2
 

Naršyklėje atidarykite nuorodą adoc.archyvai.lt,

Arba:
signa.mocrosoft.lt
archyvai.lt/Paslaugos/ADOCdokumentai/.

3
 

Pasirinkite „ADOC dokumento papildymas ir pasirašymas".

Įkelkite ADOC dokumentą, spauskite „Tvarkyti dokumento turinio rinkmenas".

Suveskite pasirašančiojo asmens duomenis, pasirinkite „pasirašymas" ir spauskite „Pasirinkti pasirašymo elementus".

Pažymėkite visus dokumentus, spauskite „Pasirinkti pasirašymo priemonę", pasirinkite eID.

Ekrane sugeneruojamas kodas, kurį būtina pasitikrinti su telefono ekrane rodomu kodu.

4
 

Pasirašytas dokumentas išsaugomas kompiuteryje ir siunčiamas elektroniniu paštu kitai šaliai. Spauskite „Atsisiųsti dokumentą".

Pasirašytas dokumentas saugomas vadovaujantis LR teisės aktų bei įmonės vidaus tvarkų nuostatomis.

KAIP PASIRAŠYTI KROVINIO VEŽIMO DOKUMENTUS ELEKTRONINIU PARAŠU ELEKTRONINĖJE DUOMENŲ VALDYMO SISTEMOJE ekrovinys

1
 

Įsigykite kvalifikuotą elektroninį parašą.

2
 

Sudarykite sutartį dėl elektroninės duomenų valdymo sistemos paslaugų „e. Krovinys".

Kaip tai padaryti
VISA INFORMACIJA ČIA.

3
 

Prisijunkite prie elektroninės duomenų sistemos „e.Krovinys".

4
 

Meniu pasirinkite norimus užpildyti dokumentus.

Spauskite mygtuką pasirašyti.

Pasirinkite eID priemonę.

5
 

Kita dokumentą pasirašanti pusė gauna nuorodą kurioje įkeltas pasirašyti siunčiamas dokumentas.

Susipažįsta su dokumento turiniu, pasirašo el.parašu.

Pasirašytas dokumentas saugomas sistemoje „e.Krovinys".

saugu
1
 

Tikras ir saugus
elektroninis parašas

Kvalifikuotas elektroninis parašas sukuriamas, naudojant saugias elektronines tapatybės priemones ir atitinka griežčiausius reikalavimus pagal ES „eIDAS" reglamentą.

2
 

Lygiavertis
tradiciniam parašui

Kvalifikuotas elektroninis parašas turi tokią pat juridinę galią kaip ir ranka rašytas parašas.

3
 

Saugūs
dokumentai

Pasirašius dokumentą elektroniniu parašu nėra galimybės nepastebėtai pakeisti duomenų. Taip dokumentai apsaugoti nuo klastojimo.

4
 

Galiojantys
elektroniniai parašai

Elektroninis parašas tai ne nupiešta parašo imitacija ant dokumento. Kvalifikuotas elektroninis parašas turi juridinę galią ir yra pripažįstamas visoje ES.

tausoja gamta
1
 

Elektroninis parašas tai ne nupiešta parašo imitacija ant dokumento. Kvalifikuotas elektroninis parašas turi juridinę galią ir yra pripažįstamas visoje ES.

2
 

Nereikia fizinio archyvo. Dokumentai saugomi elektroninėje erdvėje.

3
 

Dokumento elektroninė versija turi juridinę galią ir laikoma originalu.

KREIPKITĖS IR MES PAGELBĖSIME!

Jei turėsite klausimų ar kils rūpesčių dėl elektroninio parašo įsigijimo, naudojimo ar susitarimo pasirašymo, kreipkitės į mūsų klientų aptarnavimo skyrių telefonu 8 5 202 1515 arba elektroniniu paštu [email protected].

 

Atnaujinta 2020-03-27