Aukštakeliai
LG tinklas
Vilniaus geležinkelio stotis
Panerių geležinkelio stotis
Kauno (Palemonas) geležinkelių stotis
Šeštokų geležinkelio stotis
Klaipėdos geležinkelio stotis
Draugystės geležinkelio stotis
Panevėžio geležinkelio stotis
Radviliškio geležinkelio stotis
Vilniaus intermodalinis terminalas
Kauno intermodalinis terminalas
- Aukštakeliai »
- LG tinklas »
- Vilnius »
- Paneriai »
- Kaunas »
- Šeštokai »
- Klaipėdos »
- Draugystė »
- Panevėžys »
- Radviliškis »
- VIT »
- KIT »
AB „Lietuvos geležinkeliai" turi 30 aukštakelius, kurie skirti masiniams suverstiniams kroviniams (anglis, skalda, metalo laužas, medžio pjuvenos, durpių briketai ir pan.) iškrauti iš vagonų. Lietuva – tranzitinė šalis, turinti išvystytą geležinkelių infrastruktūrą. Šalyje yra 2 geležinkelių sistemos – 1435 mm ir 1520 mm pločio vėžės. Geležinkelių sistema, susieta su Klaipėdos jūrų uostu, atveria galimybes efektyviems įvairiarūšiams vežimams į Rusiją, Baltarusiją, Latviją, Lenkiją, Vokietiją, Italiją, Ukrainą ir Kazachstaną, Kiniją ir kitas Azijos valstybes. Vilniaus geležinkelio stotis yra patogioje strateginėje padėtyje - 100 m iki aplinkkelio iš kurio galima lengvai nuvykti į Klaipėdą, Baltarusiją, Lenkiją, Vokietiją, Rusiją. Stotyje įsikūręs Vilniaus teritorinės muitinės Vaidotų geležinkelio postas. Geležinkelio stotis Aukštuosiuose Paneriuose, Vilniuje. Stotyje formuojami traukiniai, kraunami ir iškraunami vagonai. Aptarnaujami konteineriai ir sunkiasvoriai traukiniai. Svarbus geležinkelio mazgas, didžiausia prekinė stotis Kauno regione, aptarnaujanti daug sunkiosios ir lengvosios pramonės įmonių Kauno Naujasodžio, Palemono ir Petrašiūnų mikrorajonuose. Stotis įsikūrusi šiaurės rytinėje miesto dalyje Palemone. Stotyje veikia modernus intermodalinis terminalas. Šeštokų geležinkelio stotis – unikali. Tai dviejų skirtingo pločio vėžių sankirtos vieta, su puikia infrastruktūra intermodalinių vežimų organizavimui. Joje įrengti trys konteineriniai kranai bei kita reikiama įranga leidžia per parą perkrauti iki 200 TEU, o per metus daugiau kaip 70 tūkst. TEU. Stambi prekinė geležinkelio stotis aptarnaujanti didžiąją dalį Klaipėdos uosto krovos kompanijų. Draugystės geležinkelio stotis – prekinių traukinių stotis Klaipėdos pietuose. Ji skirsto sąstatus, kurie atplukdomi/išplukdomi jūriniais traukinių keltais, čia atvyksta/išvyksta intermodaliniai traukiniai „Viking train", „Merkurijus", „Saulė" ir kt. Stambi prekinė ir keleivinė stotis Radviliškio-Daugpilio geležinkelio linijoje. Stotyje vykdomi krovinių perkrovimo iš vagonų į/iš autotransportą darbai. Yra aukštakelis biriems kroviniams krauti. Radviliškio geležinkelio mazgas yra vienas stambiausių ir seniausių Lietuvoje. 1870 m. pastatytas Radviliškio lokomotyvų depas. Vilniaus intermodalinis terminalas (VIT) – konteinerinis logistikos geležinkelių terminalas Vilniuje šalia Vaidotų geležinkelio stoties. Pirmasis Lietuvoje sausumos uostas. Per metus terminalas pajėgus perkrauti iki 100 tūkstančių konteinerių (TEU). Talpa konteineriais – 1465 TEU. Terminalo tikslas – sumažinti krovininių automobilių transportą Vilniaus mieste, sumažinti Klaipėdos jūrų uosto apkrovą, pagreitinti prekių gabenimą iki Vilniaus. Kauno intermodalinis terminalas (KIT) pastatytas Palemono kelyne, šalia pagrindinės Lietuvos magistralės Vilnius – Kaunas – Klaipėda. Aplink šią vietą kuriasi logistikos įmonės bei yra įsikūrusi Kauno laisvoji ekonominė zona. KIT ypatingas tuo, kad čia susikirs europinio standarto (1435 mm pločio) ir esama (1520 mm pločio) geležinkelio vėžės.
Visų stočių sąrašas » Tarptautinės kryptys » Kontaktinis numeris 8 5 202 1515 Krovinių vežimo direkcija »
Krovinių vežimo kryptys
Vežame krovinius 1520 mm ir 1435 mm vėžėmis įvairiomis kryptimis. Pagrindinės krovinių vežimo kryptys: Baltarusija, Rusija, Ukraina, Latvija, Lenkija, Kazachstanas, Kinija, Turkija, Vokietija, Skandinavijos šalys, Italija.
Krovinių vežimas » Atstovybės »